Bekymring

Ta kontroll over bekymringene!

Ingen angstlidelse uten bekymring. Så enkelt er det faktisk.  

Bekymring opprettholder og skaper angst. Derfor vil du kjenne deg mer engstelig jo mer tid du bruker på bekymring. Du blir god til å oppdage farer. Til å se for deg hva som KAN skje. Til slutt gjør du det nesten automatisk. Og da kan det føles helt umulig å stoppe tanketoget.

Men heldigvis er det ikke så vanskelig å ta kontroll over bekymringene hvis du bare vet hvordan. I metakognitiv terapi gir vi deg en steg for steg oppskrift til hvordan du kan få det til. Du får enkle og effektive øvelser mot angst og bekymring.

Hvordan vet jeg at jeg bekymrer meg for mye?

  • Du føler deg konstant engstelig og urolig.
  • Du bruker mye tid på å planlegge hvordan du skal unngå og takle alt som kan gå galt.
  • Du prøver å distrahere deg, men får det ikke til.
  • Det føles ut som du har mistet kontroll over bekymringene.
  • Av og til tror du at du holder på å bli gal.

metakognitiv terapi mot bekymring

I metakognitiv terapi gir vi deg enkle og konkrete øvelser og hjemmeoppgaver som lærer deg å ta kontroll over bekymringene, slik at du kan bestemme selv når og hvor mye du vil bekymre deg.

MEN MINE BEKYMRINGER ER REELLE

Selv om du har ekte problemer, trenger du ikke bekymre deg hele tiden. Faktisk kan det å legge fra deg bekymringstankene en stund, gjøre at du får samlet energien du trenger for å håndtere problemene du står overfor. For det er handling, og ikke bekymring som løser problemer.

Du kan enkelt bestille en time direkte i vår kalender eller melde deg på en av våre effektive online workshops som er et billigere tilbud til deg som sliter med bekymring, uro, og angst.

Vi tilbyr time i Oslo og Online

KONTAKT

TELEFON

Ma. - Fre. 09:00 - 17:00

EPOST

Svar innen 24 timer

ADRESSE

Universitetsgata 24
0162 OSLO

SEND MELDING

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.